logo_positivo@2x

 

Des de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona i amb Barcelona és molt més s’ha gestionat una nova la campanya de publicitat i co-màrqueting amb Logitravel, una de les agències de viatges on line líder en turisme vacacional al mercat espanyol, que forma part del LOGITRAVEL GROUP juntament amb les marques Traveltino (tour operador internacional) i Traveltool agencias (amb una xarxa de més de 2.300 agències de viatges físiques).

La campanya ha tingut com a objectiu principal posicionar i donar visibilitat a la marca Costa Barcelona al portal de Logitravel i, al mateix temps, potenciar les vendes d’aquells establiments de Costa Barcelona que ja es comercialitzen a través d’aquesta plataforma, prioritzant la visibilitat dels membres del Cercle de Turisme.

La campanya es va iniciar durant el segon trimestre d’aquest mateix any i es perllongarà fins a finals d’any focalitzant la promoció sobre els productes  més destacats de Costa Barcelona com Enoturisme, Cultura/Tradicions, Gastronomia, Natura/Turisme Actiu i Platges de les comarques de Barcelona a través dels següents suports:

  • Creació d’un microsite exclusiu de Costa Barcelona amb presència permanent a LOGITRAVEL.COM
  • Campanya Traveltool (agències de viatges físiques)
  • Campanya on line de banners en mitjans externs
  • Campanya a les xarxes socials de Logitravel
  • Campanya off line en mitjans de premsa escrita
  • Producció campanya gràfica, spots i vídeos

 

Per a més informació sobre Logitravel posa’t amb contacte amb promocio@diba.cat