Des de la Gerència de Serveis de Turisme de Diputació de Barcelona i amb Barcelona és molt més s’ha gestionat una nova la campanya de publicitat i co-màrqueting online/offline amb Rumbo, una de les agències de viatges on line principals del mercat espanyol, que forma part del grup LASTMINUTE.COM, juntament amb les marques lastminute.com, Bravofly, Volagratis i Jetcost , i que globalment arriben, a través dels seus sites i aplicacions mòbils en 15 idiomes i en 35 països, gestionen les reserves de viatges i serveis turístics de més de 10 milions de clients a l’any.
La campanya ha tingut com a objectiu principal posicionar i donar visibilitat a la marca Costa Barcelona al portal de Rumbo i, al mateix temps, potenciar les vendes d’aquells establiments de Costa Barcelona que ja es comercialitzen a través d’aquesta plataforma, prioritzant la visibilitat dels membres del Cercle de Turisme.
La campanya s’inicià aquest mateix mes de juliol i es perllongarà fins a finals d’any focalitzant la promoció sobre els productes Enoturisme, Cultura/Tradicions, Gastronomia, Natura/Turisme Actiu i Platges de les comarques de Barcelona a través dels següents suports:
- Creació d’un microsite exclusiu de Costa Barcelona amb presència permanent a RUMBO.ES
- Acció Branday: patrocini de la home de RUMBO.ES durant 6 dies
- Acció Rumbo recomienda a la secció de la web Rumbo experiencias (objectiu: 1.000.000 d’impressions)
- Banner de 300×250 a la secció product placement per generar 300.000 impressions al mes
- 2 enviaments de newsletter amb oferta de producte hoteler de Costa Barcelona (objectiu: 2.500.000 impressions)
- Accions a les xarxes socials de RUMBO
- Nota de premsa
- PARALLAX: acció inclosa dins de l’acord de col·laboració de l’Agència Catalana i Rumbo, amb l’objectiu de donar visibilitat a l’oferta dels patronats i diputacions catalanes sota el paraigües de la marca Catalunya.
Per a més informació sobre Rumbo posa’t amb contacte amb promocio@diba.cat