S’obre nova convocatòria per a la contractació temporal de dos

auxiliars administratius i un dinamitzador de Promoció de la Ciutat.

 El termini de presentació de sol·licituds és fins el divendres 15 de març.

Per participar en aquests processos de selecció és imprescindible que les persones estiguin en situació d’atur i inscrites al Servei d’Ocupació de Catalunya.

Les sol·licituds es presentaran a les oficines de registre de l’Ajuntament a través dels següents mitjans:

A)En el registre electrònic de l’Ajuntament a través d’instància genèrica

b)Presencialment a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (Plaça de l’Ajuntament, 1, Premià de Mar). Horari: De dilluns a divendres de 9 a 14 h, i dimarts i dijous de 14 a 19.30 h (preferentment amb Cita Prèvia).

La documentació necessària per participar al procés de selecció serà presentada el dia de l’entrevista que es podrà consultar a:

https://premiademar.cat/fitxes.php?categoria=576

Més informació a: ocupació@premiademar.cat.

Aquestes contractacions estan subvencionades per la Diputació de Barcelona dins el marc del Programa complementari de millora de l’ocupabilitat 2019-2020.