Pots tenir els millors productes, les millors fotos i presentacions, fins i tot la millor tecnologia, però si el teu client no sent que tens en compte les seves necessitats, les seves inquietuds, els seus sentimen, és poc probable que repeteixi i, el que és més important, no parlarà de la teva marca al seu entorn ni et recomanarà.

En aquest organitzat per Digiemprèn, el portal de la Gerència de Serveis de Comerç de la Diputació de Barcelona, descobriràs totes les claus per aconseguir que el teu client i tu tingueu una experiència positiva de compra i com a conseqüència que aquest és converteixi en client fidel i fan i ambaixador del teu negoci.

Objectius del curs:

  • Com ha canviat la figura del client/consumidor des de l’ús popular d’internet.
  • Entès com ha canviat el concepte “Atenció al client” i en què li repercuteix en el teu negoci.
  • Recomanacions per cuidar al client durant el seu viatge de compra.
  • Gestionar moments de crisi en l’atenció al client.
  • Descobrir quines són les persones implicades en el procés d’atenció al client.

Per inscriure’t has d’entrar aquí.