El curs proporcionar a les persones les competències necessàries per oferir un servei d’atenció al client de qualitat i gestionar les tècniques de venta així com les activitats que se’n deriven.
- Ser capaç de garantir un servei de qualitat en l’atenció al client repercutint en un augment en el nivell de vendes.
- Conèixer els elements de la comunicació verbal i no verbal així com les principals habilitats de comunicació.
- Gestionar de manera eficaç les queixes i reclamacions a través d’una actitud d’acceptació i tolerància.
- Saber gestionar les dades a través de les eines del full de càlcul
Continguts:
- L’Atenció al públic (5 hores)
- Comunicació oral verbal i no verbal (5 hores)
- Escolta activa (2,5 hores)
- Llenguatge positiu (2,5 hores)
- Queixes i reclamacions (2,5 hores)
- Acceptació crítiques i valoracions (2,5 hores)
- Tolerància, frustració, gestió del canvi (5 hores)
- Les xarxes socials (5 hores)
- Les noves formes de comunicació
- Les principals xarxes socials
- Crear un perfil a les xarxes socials
- Els blogs
- Bones pràctiques a les xarxes
La formació inclou 20 hores d’orientació laboral. INSCRIPCIÓ AL CURS