El curs proporcionar a les persones  les competències necessàries per oferir un servei d’atenció al client de qualitat i gestionar les tècniques de venta així com les activitats que se’n deriven.

  • Ser capaç de garantir un servei de qualitat en l’atenció al client repercutint en un augment en el nivell de vendes.
  • Conèixer els elements de la comunicació verbal i no verbal així com les principals habilitats de comunicació.
  • Gestionar de manera eficaç les queixes i reclamacions a través d’una actitud d’acceptació i tolerància.
  • Saber gestionar les dades a través de les eines del full de càlcul

Continguts:

  1. L’Atenció al públic (5 hores)
  2. Comunicació oral verbal i no verbal (5 hores)
  3. Escolta activa (2,5 hores)
  4. Llenguatge positiu (2,5 hores)
  5. Queixes i reclamacions (2,5 hores)
  6. Acceptació crítiques i valoracions (2,5 hores)
  7. Tolerància, frustració, gestió del canvi (5 hores)
  8. Les xarxes socials (5 hores)
    • Les noves formes de comunicació
    • Les principals xarxes socials
    • Crear un perfil a les xarxes socials
    • Els blogs
    • Bones pràctiques a les xarxes

La formació inclou 20 hores d’orientació laboral. INSCRIPCIÓ AL CURS