Coneix els diferents mitjans de publicitat en línia que hi ha i aprèn a dissenyar la teva estratègia de promoció.

CONTINGUTS:

– Introducció a la publicitat en línia:  Què és el màrqueting on-line. Cercadors com eina de publicitat SEO i SEM. Publicitat a les xarxes socials SMM. Sistemes de subhastes de preus per clic i per milers. Concepte de pressupost. Definició dels objectius-conversions. Target: Segmentació per paraules clau, perfil, interessos, dades de navegació … Anàlisi i seguiment optimització.

– Publicitat a Google Adwords:  Xarxes publicitàries de Google: Cerca, Display, Youtube formats publicitaris. Eines de gestió i seguiment

– Publicitdad a Facebook:  Segmentació de el públic objectiu. Eines de gestió i seguiment

– Publicitat a Twitter i Linkedin:  Formats publicitaris. Eines de gestió i seguiment Altres xarxes publicitàries

Sessió on-line

1a part 6 d’octubre de 9.30 a 11.30h

2a part 8 d’octubre de 9.30 a 11.30h

INSCRIPCIONS