Coneix els diferents mitjans de publicitat en línia que hi ha i aprèn a dissenyar la teva estratègia de promoció.
CONTINGUTS:
– Introducció a la publicitat en línia: Què és el màrqueting on-line. Cercadors com eina de publicitat SEO i SEM. Publicitat a les xarxes socials SMM. Sistemes de subhastes de preus per clic i per milers. Concepte de pressupost. Definició dels objectius-conversions. Target: Segmentació per paraules clau, perfil, interessos, dades de navegació … Anàlisi i seguiment optimització.
– Publicitat a Google Adwords: Xarxes publicitàries de Google: Cerca, Display, Youtube formats publicitaris. Eines de gestió i seguiment
– Publicitdad a Facebook: Segmentació de el públic objectiu. Eines de gestió i seguiment
– Publicitat a Twitter i Linkedin: Formats publicitaris. Eines de gestió i seguiment Altres xarxes publicitàries
Sessió on-line
1a part 6 d’octubre de 9.30 a 11.30h
2a part 8 d’octubre de 9.30 a 11.30h