PROJECTES UNIVERSITAT-EMPRESA

Invitació a participar en una altra edició del Projecte Universitat-Empresa per al Disseny d’un Pla de Màrqueting

Un cop més tenim el gust de convidar-lo a participar en una nova edició del projecte Universitat-Empresa, en aquesta ocasió en l’assignatura PLA DE MÀRQUETING.

CONTACTE: Carolina Luis Bassa cluis@tecnocampus.cat, professora de l’assignatura.

En què consisteix el projecte?

El projecte consisteix a treballar conjuntament amb els alumnes de l’assignatura PLA DE MÀRQUETING, del 3r curs del Grau d’Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació i del Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals, per dissenyar, dins d’un termini de 45 dies, un pla de màrqueting.

Els alumnes dissenyaran un pla de màrqueting per a un any en funció de l’objectiu comercial que l’empresa desitgi assolir.

Com participar-hi?

1) Llegeix l’apartat “Què esperem de les empreses?” Més endavant en en aquest correu electrònic

2) Omplir el formulari adjunt, i enviar-lo a l’adreça de correu electrònic cluis@tecnocampus.cat

Es rebran formularis fins al dia 31-3-16.

 Cost i durada del projecte

La participació dels estudiants no implica despeses per a l’empresa, de manera que no hi ha costos associats.

Els projectes han de poder ser executats en els períodes de durada de l’assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l’avaluació per a l’aprovació de l’assignatura en qüestió.

Què obté l’empresa a canvi?

  • Un pla de màrqueting per assolir l’objectiu comercial que l’empresa s’hagi proposat.

IMPORTANT: La posterior execució del pla, queda com a responsabilitat de l’empresa i no entra dins l’abast de l’assignatura

  • Interactuar amb les activitats acadèmiques dins el marc de participació universitat-empresa del Tecnocampus
  • Participar directament com a supervisor i avaluador d’un projecte acadèmic pràctic amb repercussió professional
  • Donar el seu feedback per a la millor adaptació de l’assignatura a les necessitats reals d’accions de màrqueting de les empreses (opcional)
  • Coneixerà directament als estudiants que es troben a la recta final del seu grau com a potencials candidats a formar part de la futura plantilla de l’empresa.

 Què esperem de les empreses?

  • L’empresa ha d’estar operativa des de fa almenys dos anys i de ser possible amb clients actius
  • L’empresa ha de tenir pàgina web. També és desitjable comptar amb un PLA DE NEGOCI.
  • És important que tota la informació sigui accessible als alumnes per a les activitats que aniran fent a mesura que realitzen el projecte.
  • L’empresa ha de tenir clar l’objectiu COMERCIAL que vol aconseguir amb el pla de màrqueting, és a dir, les vendes esperades per al proper any.
  • Hi ha d’haver una persona disponible i amb coneixements de l’empresa per atendre els estudiants i subministrar la informació que es necessiti per elaborar el pla
  • Preferible (però no imprescindible) que l’empresa es trobi a la zona del Maresme perquè els alumnes tinguin més facilitat de contacte
  • Un cop seleccionada, l’empresa ha de signar el conveni de participació en el projecte

 Procés de selecció

Les empreses que compleixin les condicions explicades anteriorment, seran presentades als alumnes de l’assignatura durant la primera setmana de classe.

Els alumnes podran escollir entre les empreses presentades o proposar alguna empresa coneguda per ells pel que no garantim que totes les empreses interessades siguin seleccionades.

Tens dubtes?

Escriu a Carolina Luis Bassa cluis@tecnocampus.cat, professora de l’assignatura