Per poder participar en aquest procés caldrà presentar una instància genèrica a l’OAC (Oficina d’Atenció Ciutadana) sol·licitant la participació en el procés de selecció de Dinamitzador/a de Cultura i Joventut. Es podrà realitzar via telemàtica: (Sol·licitud Model Instància)
O presencialment a la plaça de l’Ajuntament 1, preferent amb cita Prèvia. Horaris: de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h i dimarts i dijous de 14.00 a 19.30 h
Termini de presentació: 17 de maig
El dia de l’entrevista s’ha d’aportar la documentació següent:
- Fotocòpia del DNI
- Currículum vitae actualitzat
- Certificat del Servei d’Ocupació de Catalunya com a demandants d’ocupació “no ocupats” en que consti el període d’inscripció
- Informe de vida laboral degudament actualitzat
- Còpia dels mèrits relatius a la formació (títols, certificats assistència…)….Podeu consultar les Bases Generals, els annexos de les bases, la llista de persones seleccionades amb data i hora d’entrevista a la web municipal:
- Publicació web municipal i a l’entrada del Servei Local d’Ocupació (c/ Joan XIII, 2).